Pavyzdžiui, tai gali būti profesionalai, kurie yra per daug kvalifikuoti jūsų produktui ar paslaugai, studentai, kurie sąveikauja su jūsų turiniu tik informaciniais tikslais, arba potencialūs asmenys, kuriems per brangu „paversti“ (žr. aukščiau) cac – klientų įsigijimo kaina. Skaitmeninės rinkodaros strategijos nbp kūrimas yra toks pat svarbus kaip ir įprasto bp kūrimas. Turėti nbp nereiškia pasirinkti grupės juodąją avį! Greičiau tai yra žinutė, kuri jums sako: „Dėmesio! tokiems žmonėms, nebent išlaidos bus didesnės už pajamas.
Pirkėjo asmenybių kūrimas ir pirkėjo asmenybių bei funkcinių scenarijų kūrimo Pramonės el. Pašto sąrašas veiksmai Yra daug būdų, kaip sukurti pirkėjo asmenybes ir funkcinius scenarijus, ir daug kas priklauso nuo biudžeto, projekto tipo ir duomenų, kuriuos galima rinkti, tipo. Paprastai tariant, žingsnius galime suskirstyti į makro sritis: duomenų rinkimo ir duomenų analizės etapas, charakterio aprašymo etapas, problemos analizės scenarijus ir idėjos kūrimo etapas, komandos patvirtinimo ir projektavimo komandos dalyvavimo etapas,,,Šie žingsniai yra idealus procesas, bet kartais neįmanoma įtraukti visų projekto etapų.
Kolekcija renka visus galimus vartotojus. Duomenų rinkimas. Surinkite visus galimus vartotojo duomenis. Atlikite aukštos kokybės vartotojų ir faktinių vartotojų tyrimus tikslinėse grupėse. Mąstymo projekte tyrimo fazė yra pirmoji fazė, dar žinoma kaip empatijos fazė. Sugalvokite hipotezes. Remdamiesi savo tyrimais, apžvelkite įvairius projekto tikslinėje grupėje analizuojamus vartotojus, įskaitant vartotojų skirtumus. Pavyzdžiui, galite naudoti giminingumo diagramas ir empatijos diagramas.prielaidos turi būti priimtos. Kiekvienas turi priimti šią prielaidą.
|