ມັນຍັງມີມູນຄ່າພິຈາລະນາວ່າມີປະເພດທີ່ແຕກຕ່າງກັນຂອງການກໍາຫນົດເປົ້າຫມາຍທີ່ມີຄວາມສົນໃຈກັບຜູ້ຊົມທີ່ຕ້ອງການ: ພູມສາດ. ການໂຄສະນາແມ່ນສະແດງໃຫ້ເຫັນຢູ່ໃນພາກພື້ນທີ່ຕ້ອງການ - ຈາກທັງຫມົດປະເທດໄປຫາຮ້ານຄ້າສະເພາະໃດຫນຶ່ງຮ້ານອາຫານ; ພົນລະເມືອງ. ຜູ້ໃຊ້ຖືກຄັດເລືອກໂດຍເພດ, ອາຍຸ, ສະຖານະພາບການແຕ່ງງານ, ການມີຂອງເດັກນ້ອຍ; ການເປົ້າຫມາຍຄວາມສົນໃຈ – ຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານເປົ້າຫມາຍຜູ້ໃຊ້ທີ່ມີ hobby ສະເພາະ, ທັງຫມົດນີ້ອະນຸຍາດໃຫ້ທ່ານບັນລຸການປະສິດທິຜົນໃນການໂຄສະນາເຄືອຂ່າຍສັງຄົມ. ຢ່າງຫຼວງຫຼາຍກ່ຽວກັບຫົວຂໍ້ແລະລະດັບການແຂ່ງຂັນໃນ niche, ແຕ່ປະໂຫຍດຕົ້ນຕໍຂອງການໂຄສະນາເປົ້າຫມາຍແມ່ນວ່າທ່ານຈະບໍ່ຈ່າຍຫຼາຍກ່ວາຈໍານວນເງິນທີ່ເຈົ້າເຕັມໃຈທີ່ຈະເຂົ້າຮ່ວມ. ນັ້ນແມ່ນ, ຜູ້ໂຄສະນາກໍານົດຂະຫນາດຂອງງົບປະມານການໂຄສະນາປະຈໍາວັນແລະສາມາດປ່ຽນແປງໄດ້ໂດຍອີງຕາມສະຖານະການ. ນໍາພາຄ່າໃຊ້ຈ່າຍທີ່ສໍາຄັນສໍາລັບຄວາມຜິດພາດຕໍ່ໄປນີ້ສາມາດນໍາໄປສູ່ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍທີ່ສໍາຄັນສໍາລັ ຜູ້ນໍາພິເສດ ບການໂຄສະນາ facebook ຂອງທ່ານ: ການຂາດເປົ້າຫມາຍທີ່ຊັດເຈນສໍາລັບການໂຄສະນາການໂຄສະນາ. ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງຕັດສິນໃຈວ່າສິ່ງທີ່ສໍາຄັນກວ່າສໍາລັບທ່ານ - ການຫັນປ່ຽນໄປຫາເວັບໄຊທ໌, ການສະຫມັກໄປຫາໂປຣໄຟລ໌ຫຼືການຊື້ຈາກການຕອບ. ອີງຕາມຄວາມຕ້ອງການ, ການໂຄສະນາໃນ facebook ໄດ້ຖືກຕັ້ງຄ່າ; ຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍທີ່ເລືອກບໍ່ຖືກຕ້ອງສໍາລັບການສະແດງໂຄສະນາ; ຄຸນນະພາບຕ່ໍາຂອງຂໍ້ຄວາມສ້າງສັນຫຼືການໂຄສະນາ; ການກວດສອບຄຸນນະພາບບໍ່ພຽງພໍໃນຂະບວນການເຮັດວຽກ. ກ່ອນທີ່ທ່ານຈະເປີດຕົວແຄມເປນ facebook, ທົດສອບເພື່ອໃຫ້ແນ່ໃຈວ່າມັນ. ບໍ່ມີຂໍ້ຜິດພາດເຫຼົ່ານີ້. ອັນນີ້ສາມາດເຮັດໃຫ້ເຈົ້າປະຫຍັດເງິນໄດ້. ແລະອີກອັນໜຶ່ງ nuance. ອາຍຸສະເລ່ຍຂອງຜູ້ໃຊ້ facebook ແມ່ນ - ປີ, ເຖິງແມ່ນວ່າມີ niches ສໍາລັບປະເພດອາຍຸອື່ນໆ.
ທ່ານວາງໂຄສະນາຂອງເວທີດັ່ງກ່າວອະນຸຍາດໃຫ້ທ່ານຈັດວາງໂຄສະນາຂອງຮູບແບບທີ່ແຕກຕ່າງກັນແລະບັນລຸການມີສ່ວນພົວພັນສູງ. ການໂຄສະນາ Teaser ໃນອິນເຕີເນັດຖ້າທ່ານວາງແຜນທີ່ຈະປະກາດການປ່ອຍຜະລິດຕະພັນໃຫມ່ຫຼືການປ່ຽນແປງຂອງບໍລິສັດໃນລັກສະນະທີ່ຫນ້າສົນໃຈ, ນັກກາລະຕະຫຼາດຈໍານວນຫຼາຍເລືອກຮູບແບບການໂຄສະນານີ້. ແນວຄວາມຄິດແມ່ນການນໍາໃຊ້ທີ່ຫນ້າຈົດຈໍາ, ມັກຈະ clickbait, ຫົວຂໍ້ແລະຮູບພາບທີ່ສົດໃສເພື່ອດຶງດູດຄວາມສົນໃຈກັບຜະລິດຕະພັນໃຫມ່. ຖ້ານີ້ແມ່ນສ່ວນຫນຶ່ງຂອງຍຸດທະສາດການໂຄສະນາທີ່ມີຄວາມຄິດທີ່ດີ, ນີ້ສາມາດຖືກນໍາໃຊ້ເພື່ອດຶງດູດຜູ້ໃຊ້ໃຫມ່ໃຫ້ກັບຮ້ານອອນໄລນ໌. ມີຫຼາຍຮູບແບບຂອງການໂຄສະນາ teaser: ປ້າຍໂຄສະນາກ່ຽວກັບຊັບພະຍາກອນເວັບໄຊຕ໌; ປະກາດທີ່ສົ່ງໂດຍ e-mail; teasers ວິດີໂອແລະອື່ນໆເພື່ອປະສົບຜົນສໍາເລັດ, ມັນເປັນສິ່ງສໍາຄັນທີ່ຈະກໍານົດເປົ້າຫມາຍຂອງທ່ານຢ່າງຊັດເຈນ. ບໍ່ມີຈຸດໃດໃນການສະແດງໂຄສະນາ teaser ໃຫ້ກັບຜູ້ໃຊ້ທຸກຄົນ, ເພາະວ່ານີ້ຈະຫມົດງົບປະມານເທົ່ານັ້ນ.
|